Kvaliteedi tagamise alused

1. Üldsätted

1.1. Fortunakool OÜ poolt asutatud koolitusasutuse nimi on Fortunakool.


1.2. Koolituskeskus korraldab täiskasvanutele suunatud täienduskoolitusi.


1.3. Koolituskeskus lähtub täienduskoolituse korraldamisel täiskasvanute koolituse seadusest,

täiendkoolituse standardist ning ettevõttes kehtestatud põhikirjast.


1.4. Koolituskeskusel on kehtiv majandustegevusteate nr 17034859

2. Õppekavade kvaliteedi tagamise tingimused ja kord

2.1. Õppekavade koostamisel lähtutakse täiskasvanute koolituse seadusest ja

täienduskoolituse standardist.


2.2. Koolituste õppekavad on avalikustatud ettevõtte kodulehel “Koolist”. Õppekavad on

õppijale kättesaadavad alates koolitusele registreerimise avamisest kuni koolituse lõpuni.


2.3. Koolituskeskuse õppekavas sätestatakse vähemalt järgmised andmed:


õppekava nimetus;

õppekavarühm;

õpiväljundid

õpingute alustamise tingimused;

õppe kogumaht;

kursuse maksumus;

õppesisu;

õppekeskkonna kirjeldus;

õppematerjalid;

väljastavad dokumendid;

koolitajad.

2.4. Õppekava koostamisel lähtutakse konkreetse sihtgrupi vajadustest. Iga koolitus on

praktilise suunitlusega, eesmärgiks aidata sihtgrupil saavutada seatud õpiväljundid.


2.5. Õppekavu vaadatakse reguraalselt üle ja ajakohastatakse, et tagada vastavus õigusaktides

kehtestatud vorminõuetele, eesmärgipärasus, materjalide sobivus ning õppijate vajadus.


2.6. Õppekavade koostamisel kaasatakse õpetajaid ning valdkonna eksperte.


2.7. Õppekavad kinnitab koolituskeskuse direktor.


2.8. Õppekavad avalikustatakse veebilehel.


2.9. Toimunud koolituste õppekavad säilitatakse dokumendihaldussüsteemis.


3. Koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord

3.1. Kõigil ettevõtte koolitajatel on kõrgharidus (vähemalt bakalaureus) ja töökogemus

õpetataval erialal. Koolitajatelt eeldatakse metoodilist, sotsiaalset ja reflektiivset kompetentsi

ning varasemat koolitamise kogemust.


3.2. Kõigi koolitajate kompetentsust hinnatakse enne tööle asumist. Kõigi koolitajatega

sõlmitakse enne koolitust leping, mis lähtub asutuse sisestest kvaliteedikriteeriumitest ning

andmekaitse seadusest.


3.3. Koolitajate töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate suulise ja kirjaliku

tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele parandusettepanekuid ning pakutakse

täiendõppe, mentorluse võimalust.


4. Õppekeskkonna ja kliendisuhtluse kvaliteedi tagamise tingimused ja kord

4.1. Kursuste kirjeldamine avaldatakse koolituskeskuse kodulehel vähemalt üks kuu enne

kursuse algust. Koolitustele on võimalik registreeruda kodulehel või võttes ühendust

kliendihalduriga. Töötukassa portaalis olevatele koolitustele on võimalik registreeruda otse

töötukassa portaalist.


4.2. Kõigi registreerunutega võetakse ühendust individuaalselt. Koolitusgrupid püütakse

komplekteerida võimalikult sarnaste õpivajaduste alusel.


4.3. Kõik koolitusele registreerunud saavad vähemalt nädal enne kursuse algust teabe

koolituse täpse korraldusliku poole kohta – ajakava, toimumiskoha ja õppevahendite kohta.


4.4. Koolituse jooksul püütakse luua õppimist toetav füüsiline, sotsiaalne ja psühholoogiline

keskkond.


4.5. Koolituskeskusel on õppeklassid Narvas, aadressil Vestervalli 9. Kõik kasutatavad

õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele. Klassides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja

valgust. Klassid on varustatud tänapäevase esitlustehnikaga. Klassis on võimalik laudu ja

toole paigutada vastavalt vajadusele, et toetada erinevate õppemeetodite kasutamist.

Koolitusklassid on kergesti ligipääsetavad.


4.6. Igaks kursuseks on ette valmistatud õpimapid ja õppematerjal paberkandjal ja/või

elektrooniliselt.


4.7. Koolituskeskus tagab igale koolitusel osalejale kohvipausi koos suupistetega, kui kursus

on pikem kui 2 tundi.


4.8. Igal õppijal on võimalus kasutada internetiühendust.


4.9. Koolitusgruppide suurused on erinevad, sõltuvalt koolituse sisust, kuid eesmärgiks on

tagada individuaalne areng koolituse jooksul ning õpimotivatsiooni säilimine.


4.10. Võimalusel arvestatakse erivajadusega õppijatega.


4.11. E-õppe läbiviimiseks kasutatakse keskkondi Zoom ja Google Meet.


4.12. Õppijate andmeid töödeldakse ja säilitatakse jälgides andmekaitse nõudeid.


5. Täienduskoolituse kohta tagasiside kogumise kord

5.1. Iga kursuse lõpul jätavad kiendid tagasisidet, kus annavad hinnangu kursuse sisule,

lektorile ja kursuse korraldusele ning teevad ettepanekuid kursuse paremaks muutmiseks.


5.2. Tagasisidet võib saata õpetaja ja koolidirektori meilile või jätta läbi kodulehe. Soovi

korral võib klient jääda anonüümseks.


5.3. Tagasiside kokkuvõte saadetakse järelduste tegemiseks koolitajatele. Koolitajad

analüüsivad saadud tagasisidet ning vajadusel muudavad kursuse sisu, täiendavad korraldust.


5.4. Koolituste tagasisidelehed säilitatakse ettevõtte arhiivis vastava kursuse ja koolitaja

juures. See annab võimaluse jälgida parendusettepanekute mõju.


5.5. Tagaside koondid esitatakse soovi korral õppijale või koolituse rahastajale/tellijale.


5.6. Õppija nõusolekul avaldatakse tagasisidet koolituskeskuse kodulehel.


5.7. Koolituse lõpus viiakse läbi õpitu kontroll, mis annab koolitajale tagasisidet koolituse

jooksul saadud teadmistest. Kontrolli tulemustest annab koolitaja õppijale tagasidet

individuaalselt.

Made on
Tilda